Reviews from Lunchroom Sehzade Utrecht
Recent reviews
Hakan Reis
Esther
Het wordt eentonig maar het eten was weer heerlijk en de bezorging zoals altijd snel.
K.
Binnen 30m bezorgd en warm. Altijd heerlijk.
Reis Hakan
Hakan Reis
Hakan Reis
Hakan Reis
Hakan Reis
Lekker 🤙🤙
Semih
Het was weer heerlijk!
Gerard
Altijd super snel bezorgd en heerlijk.
Sean
Altijd goed eten. Broodje hete kip beste broodje vd stad
Kevin
Wij bestellen er inmiddels al jaren. Altijd goed, altijd snel en altijd warm!
Yvonne
Wederom mijn complimenten, eten goed, uitstekende bezorging en gewoon zo blijven leveren. Ga zeker weer een bestelling plaatsen.
A.Gunduz
Het was heerlijk, en een super service met het bezorgen!
Athir
Tevreden!
Kevin
Eten is er altijd snel en nog goed warm. Alles is altijd goed hier.
Esther
Altijd lekker, goede kwaliteit en snelle levering
Yvon
De complimenten voor het heerlijke eten. Ik had kapsalon klein kip met extra kaas, aan te bevelen precies genoeg.
Cynthia
het was heerlijk, eigenlijk zoals altijd.
Ano
Top service
Inge
Het eten was weer heerlijk en zoals altijd op tijd.
Coskun
Snelle service!
Yvon
Complimenten ga vooral zo door en met de service en de goede kwaliteit van het eten.
Inge
Het eten smaakte heerlijk!
Hassan
Lekker en snel bezorgd
Nabil
Schotelkip was geweldig! Lekkerste kipfilet dat ik gegeten heb!
Demir
figo
ben zeer tevreden!
Ferüze
Fried chicken besteld lekker en niet te vettig/zoutig we hebben genoten kapsalon kalfsvlees + patat alles was weer top optijd en warm bezorgd👌 💯 een mooie en een gezegende maand gewenst🤲🌙 ramazaniniz mübarek olsun❤️
Nabil
Top! top! en nog eens top! Lekkerste burgers en patat!
Nisrine
Heerlijk eten, top bereid🤌
Demir
Fayyaaz
Adje
Supper lekke rjist en. Supper lekker kip en soep
Ekrem
Ferüze
Friso
Alles weer prima!
Ferüze
Snelle bezorging lekker warm & altijd vers❤️! kipfilet met rijst een aanrader👍
Adelajda
Supper lekker en snel. Bezorgt
Vincent
Ikke
Omer
Top eten en altijd snel bezorgd. Vriendelijke mensen
Van Roosmalen
Eten was weer erg lekker!
Ferűze
Hete kipschotel besteld en grill mix schotel waren beide erg lekker het kip was lekker en de saus smaakte heerlijk alles was lekker en warm snel bezorgd🫶👌❤️
Soumia
Toppers altijd vers en lekker
Ferüze
turkse pizza met döner(kalfsvlees) goed gevuld lekker gegeten snel bezorgd snacks erbij ook lekker harde werkers daar👀💯👌love voor jullie🫶💯❤️
Esther
Nora
De pizza's zijn lekker en de bezorging was snel.
Ferüze
Crispy spicey burger❤️💯 Kip Frikandel❤️💯 heerlijk gegeten zoals gewoonlijk bij Sehzade💯👌🫶❤️
Pantouff
Altijd top !
Anonim
Leyla
Super eten Altijd op tijd en goed warm. Vers
Ferüze
Crispy burger menu besteld lekker warm en snel bezorgd de pizza funghi was ook lekker warm en heerlijk vers + nog 2 extra drankjes erbij gekregen heel erg lief SEHZADE is en blijft een topzaak 🤘🇹🇷❤️🤘🇦🇿
Vincent
Natuur&Milieu
We bestellen vaak de vegetarische pizza's voor ons collega op kantoor tijdens avondbijeenkomsten. 30 tot 40 pizza's leveren zij zonder problemen en de pizza's zijn heerlijk!
Samira
We hebben heerlijk gegeten.
Rayan
Was lekker
Berny
Prima , bezorging, lekkere knapperige warme friet, prima kebab, top
Pizza
Anoniem
Lekkere eten altijd heerlijk eten
JLS
Eten kwam snel en was erg lekker. Wij gaan vaker bestellen!
Marijke
Snel klaar en vriendelijke mannen!
Sofyan El Fakir
Ferűze
lekker gegeten zoals altijd🫣topzaak 🫡❤️
Adil
Engin
Voor ons de beste van Utrecht. Ik bestel al jaren bij Sehzade. Nooit geen klacht gehad. Ik ben superblij met Sehzade. Super vriendelijk personeel.
Tamara
Heerlijk eten! Echt turkse gerechten. De linzen soep ook echt een aanrader. Eigelijk is alles lekker daar. En niet te vergeten super lief personeel en keurig op tijd bezorgd.
Yvonne
Als vanouds erg lekker!
Zandra
Heerlijk eten en snel bezorgd
Ferűze
Vincent Faber
Top zoals altijd!
Theo
Johnny
E
Vincent
Pantoudd
Jammer, pindasaus vergeten, wel besteld en betaald
Sofyan
Top eten en service👌
Van den Bergh
Mooi op tijd, lekker eten en goede temperatuur bij bezorging!
Pantouff
Echt een wereld zaak! Vriendelijke bezorgers, top kwaliteit eten. Wat je ook besteld, alles is lekker en goed warm. Fried chicken is beter dan de kfc :-)
Reis
Fedoua
Bestel hier vaak. Heerlijk eten! Altijd vers en wordt warm bezorgd.
Natuur&Milieu
Op tijd geleverd, smakelijke vegetarische pizza's, we bestellen nergens anders meer. Gebruikersvriendelijke website.
Ferüze
super snel bezorgd heerlijk genoten! 🩵
Ferüze
last minute dürüm adana besteld heb er van genoten was heerlijk warm bezorging en service altijd erg vriendelijk en snel vertrouwde smaak sensatie lunchroom SEHZADE🫡 de beste🤲🇦🇿🫶🇹🇷❤️
Hakan Reis
Hakan reis
Filippo
Altijd prima!
Ferüze
Grill mix schotel besteld was super lekker en broodjes adana waren ook erg lekker + wat extra frisdrankjes erbij lekker gegeten top zaak waar ik keer op keer bestel 🫶❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hakan reis
Nora
Lekker eten en snelle en vriendelijke service
Hakan Reis
Hakan Reis
Sofyan
Top service en eten!
Hakan Reis
Yonas
Hakan Reis
Pantouff
Reis
Hakan reis
Yvonne
Mijn complimenten voor de kapsalon shoarma, normaal bestel ik met hete kip maar ditmaal maar eens iets anders ook echt aan te raden en niet onbelangrijk lekker warm. Er zat een extra knoflook bij waar niet om gevraagd was, dat is nog eens een service.