Reviews from Lunchroom Sehzade Utrecht

Recent reviews

5.0
Hakan Reis
18 June 2026
Esther
17 June 2026

Het wordt eentonig maar het eten was weer heerlijk en de bezorging zoals altijd snel.

K.
16 June 2026

Binnen 30m bezorgd en warm. Altijd heerlijk.

Reis Hakan
13 June 2026
Hakan Reis
10 June 2026
Hakan Reis
9 June 2026
Hakan Reis
6 June 2026
Hakan Reis
6 June 2026

Lekker 🤙🤙

Semih
3 June 2026

Het was weer heerlijk!

Gerard
30 May 2026

Altijd super snel bezorgd en heerlijk.

Sean
30 May 2026

Altijd goed eten. Broodje hete kip beste broodje vd stad

Kevin
26 May 2026

Wij bestellen er inmiddels al jaren. Altijd goed, altijd snel en altijd warm!

Yvonne
25 May 2026

Wederom mijn complimenten, eten goed, uitstekende bezorging en gewoon zo blijven leveren. Ga zeker weer een bestelling plaatsen.

A.Gunduz
23 May 2026

Het was heerlijk, en een super service met het bezorgen!

Athir
13 May 2026

Tevreden!

Kevin
10 May 2026

Eten is er altijd snel en nog goed warm. Alles is altijd goed hier.

Esther
8 May 2026

Altijd lekker, goede kwaliteit en snelle levering

Yvon
10 April 2026

De complimenten voor het heerlijke eten. Ik had kapsalon klein kip met extra kaas, aan te bevelen precies genoeg.

Cynthia
9 April 2026

het was heerlijk, eigenlijk zoals altijd.

Ano
3 April 2026

Top service

Inge
29 March 2026

Het eten was weer heerlijk en zoals altijd op tijd.

Coskun
19 March 2026

Snelle service!

Yvon
19 March 2026

Complimenten ga vooral zo door en met de service en de goede kwaliteit van het eten.

Inge
8 March 2026

Het eten smaakte heerlijk!

Hassan
7 March 2026

Lekker en snel bezorgd

Nabil
4 March 2026

Schotelkip was geweldig! Lekkerste kipfilet dat ik gegeten heb!

Demir
2 March 2026
figo
1 March 2026

ben zeer tevreden!

Ferüze
25 February 2026

Fried chicken besteld lekker en niet te vettig/zoutig we hebben genoten kapsalon kalfsvlees + patat alles was weer top optijd en warm bezorgd👌 💯 een mooie en een gezegende maand gewenst🤲🌙 ramazaniniz mübarek olsun❤️

Nabil
19 February 2026

Top! top! en nog eens top! Lekkerste burgers en patat!

Nisrine
17 February 2026

Heerlijk eten, top bereid🤌

Demir
4 February 2026
Fayyaaz
31 January 2026
Adje
29 January 2026

Supper lekke rjist en. Supper lekker kip en soep

Ekrem
24 January 2026
Ferüze
24 January 2026
Friso
23 January 2026

Alles weer prima!

Ferüze
20 January 2026

Snelle bezorging lekker warm & altijd vers❤️! kipfilet met rijst een aanrader👍

Adelajda
16 January 2026

Supper lekker en snel. Bezorgt

Vincent
14 January 2026
Ikke
3 January 2026
Omer
3 January 2026

Top eten en altijd snel bezorgd. Vriendelijke mensen

Van Roosmalen
5 December 2025

Eten was weer erg lekker!

Ferűze
2 December 2025

Hete kipschotel besteld en grill mix schotel waren beide erg lekker het kip was lekker en de saus smaakte heerlijk alles was lekker en warm snel bezorgd🫶👌❤️

Soumia
27 November 2025

Toppers altijd vers en lekker

Ferüze
27 November 2025

turkse pizza met döner(kalfsvlees) goed gevuld lekker gegeten snel bezorgd snacks erbij ook lekker harde werkers daar👀💯👌love voor jullie🫶💯❤️

Esther
23 November 2025
Nora
22 November 2025

De pizza's zijn lekker en de bezorging was snel.

Ferüze
21 November 2025

Crispy spicey burger❤️💯 Kip Frikandel❤️💯 heerlijk gegeten zoals gewoonlijk bij Sehzade💯👌🫶❤️

Pantouff
20 November 2025

Altijd top !

Anonim
11 November 2025
Leyla
5 November 2025

Super eten Altijd op tijd en goed warm. Vers

Ferüze
5 November 2025

Crispy burger menu besteld lekker warm en snel bezorgd de pizza funghi was ook lekker warm en heerlijk vers + nog 2 extra drankjes erbij gekregen heel erg lief SEHZADE is en blijft een topzaak 🤘🇹🇷❤️🤘🇦🇿

Vincent
3 November 2025
Natuur&Milieu
29 October 2025

We bestellen vaak de vegetarische pizza's voor ons collega op kantoor tijdens avondbijeenkomsten. 30 tot 40 pizza's leveren zij zonder problemen en de pizza's zijn heerlijk!

Samira
9 October 2025

We hebben heerlijk gegeten.

Rayan
4 October 2025

Was lekker

Berny
18 September 2025

Prima , bezorging, lekkere knapperige warme friet, prima kebab, top

Pizza
13 September 2025
Anoniem
13 September 2025

Lekkere eten altijd heerlijk eten

JLS
7 September 2025

Eten kwam snel en was erg lekker. Wij gaan vaker bestellen!

Marijke
4 September 2025

Snel klaar en vriendelijke mannen!

Sofyan El Fakir
29 August 2025
Ferűze
27 August 2025

lekker gegeten zoals altijd🫣topzaak 🫡❤️

Adil
25 August 2025
Engin
13 August 2025

Voor ons de beste van Utrecht. Ik bestel al jaren bij Sehzade. Nooit geen klacht gehad. Ik ben superblij met Sehzade. Super vriendelijk personeel.

Tamara
12 August 2025

Heerlijk eten! Echt turkse gerechten. De linzen soep ook echt een aanrader. Eigelijk is alles lekker daar. En niet te vergeten super lief personeel en keurig op tijd bezorgd.

Yvonne
12 August 2025

Als vanouds erg lekker!

Zandra
11 August 2025

Heerlijk eten en snel bezorgd

Ferűze
30 June 2025
Vincent Faber
30 June 2025

Top zoals altijd!

Theo
27 June 2025
Johnny
27 June 2025
E
25 June 2025
Vincent
9 June 2025
Pantoudd
5 June 2025

Jammer, pindasaus vergeten, wel besteld en betaald

Sofyan
2 June 2025

Top eten en service👌

Van den Bergh
28 May 2025

Mooi op tijd, lekker eten en goede temperatuur bij bezorging!

Pantouff
14 May 2025

Echt een wereld zaak! Vriendelijke bezorgers, top kwaliteit eten. Wat je ook besteld, alles is lekker en goed warm. Fried chicken is beter dan de kfc :-)

Reis
10 May 2025
Fedoua
10 May 2025

Bestel hier vaak. Heerlijk eten! Altijd vers en wordt warm bezorgd.

Natuur&Milieu
8 May 2025

Op tijd geleverd, smakelijke vegetarische pizza's, we bestellen nergens anders meer. Gebruikersvriendelijke website.

Ferüze
4 May 2025

super snel bezorgd heerlijk genoten! 🩵

Ferüze
1 May 2025

last minute dürüm adana besteld heb er van genoten was heerlijk warm bezorging en service altijd erg vriendelijk en snel vertrouwde smaak sensatie lunchroom SEHZADE🫡 de beste🤲🇦🇿🫶🇹🇷❤️

Hakan Reis
29 April 2025
Hakan reis
29 April 2025
Filippo
27 April 2025

Altijd prima!

Ferüze
24 April 2025

Grill mix schotel besteld was super lekker en broodjes adana waren ook erg lekker + wat extra frisdrankjes erbij lekker gegeten top zaak waar ik keer op keer bestel 🫶❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Hakan reis
22 April 2025
Nora
21 April 2025

Lekker eten en snelle en vriendelijke service

Hakan Reis
17 April 2025
Hakan Reis
17 April 2025
Sofyan
17 April 2025

Top service en eten!

Hakan Reis
16 April 2025
Yonas
16 April 2025
Hakan Reis
16 April 2025
Pantouff
15 April 2025
Reis
14 April 2025
Hakan reis
12 April 2025
Yvonne
11 April 2025

Mijn complimenten voor de kapsalon shoarma, normaal bestel ik met hete kip maar ditmaal maar eens iets anders ook echt aan te raden en niet onbelangrijk lekker warm. Er zat een extra knoflook bij waar niet om gevraagd was, dat is nog eens een service.